POLITICA DE RETURNARE
Vrem să fiți complet mulțumit de achiziția dvs. online.
Dacă vă răzgândiți din orice motiv, sunteți binevenit să ni-l returnați în termen de 14 zile de la primire. Oferim rambursări, schimburi și credite de magazin, sub rezerva următoarelor condiții:
STARE DE RETURNARE
Articolele trebuie returnate în stare originală, nepurtate, nealterate, nespălate și cu etichetele lor atașate. În cazul în care mărfurile sunt returnate în ciuda acestor condiții, returnarea dvs. vă va fi returnată la un cost suplimentar;
Rambursări
Articolele cu preț complet sunt eligibile pentru o rambursare completă;
CU PREȚ TOTAL
Articolele cu preț complet sunt eligibile pentru rambursare, schimb sau credit în magazin;
ARTICOLE DE VÂNZARE
Articolele de vânzare sau articolele cumpărate în timpul unei vânzări flash / eveniment promoțional sunt eligibile doar pentru un credit sau un schimb de magazin;
VÂNZARE FINALĂ
Articolele marcate ca „vânzare finală – fără returnări sau schimburi” nu pot fi returnate. Dacă mărfurile sunt returnate în ciuda acestei politici, articolele vă vor fi returnate la un cost suplimentar;
COD PROMOTIONAL
Comenzile plasate cu un cod promoțional care reduc reducerea comenzii (cu excepția ofertei noastre de bun venit de 10%) sunt eligibile doar pentru un credit sau schimb de magazin;
ÎNOT
Toate costumele de baie trebuie încercate purtând lenjerie de corp, banda de protecție igienică trebuie să rămână în poziție și nu va fi acceptată dacă este îndepărtată sau modificată;
CARDURI CADOU
Cardurile cadou nu pot fi returnate;
RETURNARE EXPEDIERE
Vă sugerăm ca toate articolele să fie încercate imediat ce sunt primite pentru a vă asigura că puteți returna articolele în intervalul de timp al returnării.
Taxele de transport originale nu sunt rambursabile, iar taxele pentru articolele returnate sunt responsabilitatea clientului. ovenbred.com nu își asumă responsabilitatea pentru lipsa livrărilor primite ale unei returnări. Vă încurajăm să vă returnați articolele prin servicii poștale înregistrate sau trasabile, deoarece coletele de returnare rămân în responsabilitatea clientului până când sunt primite de către cuptorbred.com.
TIMP DE PROCESARE PENTRU RETURĂRI
Ne străduim să procesăm rambursările zilnic, dar vă rugăm să acordați până la 3-5 zile lucrătoare pentru ca returnarea dvs. să fie procesată. Veți primi o notificare prin e-mail cu privire la momentul în care echipa noastră a primit returnarea dvs. și din nou când a fost procesată.
ARTICOLE DEFECTE
Ne cerem scuze sincer pentru orice inconvenient cauzat de primirea unui produs defect. Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți contact@shopolis.org cu numărul dvs. de comandă și imaginile defecțiunii și vom lucra cu dvs. pentru a o rezolva cât mai curând posibil.
Pentru retur va rugam trimite-ti contactati-ne la adresa de email contact@shopolis.org si Completati formularul de retur : https://forms.gle/VWUDEMXMVcfa1MPu8
Trimitem noi curierul, costul de transport va fi achitat de catre client.
AI NEVOIE DE AJUTOR?
contact@shopolis.org